Benutzer Diskussion:Schofför

Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
Hops zue: Navigation, Suech

Willchuu[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför un härzlig willchuu bi dr Alemannische Wikipedia!

Mir freien is, ass Du zuen is gstosse bisch un scho zue däre Wikipedia byydrait hesch. Ich haa d Babel-Vorlag uf Dyre Benutzersyte korrigiert, jetz funktioniert si :-). Des Bild, wu Du uf Dyre Syte uf dr dytsche Wikipedia druf hesch, miesstsch do nomol extra uffelade.

Wänn De no Froge hesch, no chasch Di gärn an mi oder eine vu dr andere Nutzer wände oder d Syte Wikipedia:Hilfe konsultiere. Allgmeini Diskussione findsch uf em Stammtisch und wänn De no ebbis wetsch usbrobiere, no git s dodefir au no dr Sandchaste. Nitzlig isch au s Wikipedia-Portal.

Vil Spass un bi muetig!. LG, --Holder 04:58, 7. Feb. 2011 (MEZ)

Dankä för dia fründlich Begrüessig uf dr Alemannische Wikipedia!
Und härzlicha Dank för Dini nützliga Rotschläg. :-) LG --Schofför 18:47, 7. Feb. 2011 (MEZ)

Archiv[Quälltäxt bearbeite]

Do goots zum Archiv mit de erledigte Diskussione

Schrybwettbewärb[Quälltäxt bearbeite]

Silverwiki 2.png

Härzlige Glickwunsch zue dr Silbermedallie!

--Holder (Diskussion) 08:40, 11. Nov. 2013 (MEZ)

Oh - vile Dank! --Schofför (Diskussion) 17:57, 11. Nov. 2013 (MEZ)
Silber för d «Roosi» :-) 

"bad link repair" mit AWB[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför

Chasch du mir erkläre, wurumm du Links uf e korräkti Ziilsyte korrigiersch uff e Witerleitig? Konkret bishär Links uf Waldenburg (Bezirk) neu uf Bezirk Waldenburg, obwohl s letschte nume e Wyterleitig isch? Bi zwar nymmi so hüffig do inne, aber i glaub es isch doch immer no so, dass me nid uf Wyterleitige, sondern uff dr Ziilartikel verlinke sotti. --Dr Umschattig red mit mir 11:20, 17. Mär. 2015 (MEZ)

Sali Umschattiger, mis Ziil isch, as irgendemol alli Artikel vo de Bezirk, Chrais oder Wahlchrais i de Schwiz, wo es Chlammerlemma händ, uf es Lemma verschobe wärded, wo gliich haisst wie d Bezaichnig landläufig isch. Bi nöi aaglaite Artikel wird da scho praktiziert (analog zu de dütsche Wiki), lueg z.B. Bezirk Münchwiile, Kreis Ramosch, Wahlchreis Äntlibuech usw. anderi sind underdesse verschobe worde z.B. Waalchrais See-Gaschter, Bezirk Inn usw. Gad bim letschte Bischbil gseht me, wa da för Vortail cha ha - me cha de Artikel diräkt verchnüpfe, ohni en anderi Schribig dröber zlegge - [[Bezirk Inn]] statt [[Inn (Bezirk)|Bezirk Inn]]. Gruess --Schofför (Diskussion) 12:16, 17. Mär. 2015 (MEZ)

Mainigsbild zue dr Bilderlizänze[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför, lueg Dir doch bitte mol die Diskussion zue dr Bilderlizänze aa. LG, --Holder (Diskussion) 18:05, 31. Mär. 2015 (MESZ)

David Farbstein[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför,

merci vylmol, do bisch dytlig ufmerksamer gsii wie ich. Ich haa dr Viktor jetz gspeert. Isch wohl doch dä Chärli mit em Epfelbaum vu Nussbaume gsii. Was mache mer jetz mit däne ganze Artikel?. Mer sott die aigetli alli duregoh, eb die Informatione nit au frei erfunde sin.

Grueß, --Holder (Diskussion) 06:05, 29. Apr. 2015 (MESZ)

Es isch wohrschindli nöötig, as me alli Artikel, won er drinn gschribe hät, muess gnauer aaluege. Veruckt isch, as gwüssi Sache durchuus richtig sind, gwüssi froglich und öpe öpis isch offesichtlich falsch. Wien i do scho gschribe han, i bi kenn Historiker und es isch för mi müesam, wän i do möösst alls go röscherschiere. I wär also froh, wänn da öper andersch chönnt öbernee - vilicht chönnt me do de Andi d aafröge?
Apropo Sperrig vom Viktor; i het en jetzt nonig gsperrt, nu d Sichterrächt entzoge. Er söll sich jo chöne üssere, zu sim Verhalte. Und gwüssi Sache sind jo guet gsii, won er gmacht hät.
Mi machts e chli veruckt und stimmt mi gliichzitig truurig, as wäge söttige Lüt, d Glaubwürdigkait vo de Wikipedia liided. Gruess --Schofför (Diskussion) 10:18, 29. Apr. 2015 (MESZ)
Vielicht chöi mir die Artikel erscht emol in de Schopf verschiebe, grad de Öpfelbaum isch ja au irgendwie lustig gsi. Wenn dann mol öpper Ziit und Lust het und en Artikel duregluegt und überarbeitet het, chöi mir ihn au wieder retour verschiebe. --Badener (Diskussion) 10:57, 29. Apr. 2015 (MESZ)
De Artikel öber d Dina Wyler chönnt me vorübergehend verschiebe - die Frau gits aber gem. SIKART! De Artikel öber de David Farbstein chame im Artikelnamesruum loo - doo gits en Artikel uf de de-Wiki und als Beleg gits s HLS - muess aber zümpftig gkürzt und bearbeited wärde. Kontrolliert wärde mues sicher Kongresspolen, Benito Mussolini, Königreich Italien (1805–1814), Königreich Italien, Großmacht (döt han i emol e Frog uf d Diskussionssite gschribe, aber nie en Antwort öberchoo), Königreich Rumänien, Königreich Ägypten usw. D Bearbeitige vom Monarchischt gönd sicher au uf s Konto vom gliiche Autor (hät nämmli di gliiche „gramatische“ Fähler). Anderi Artikel vom Viktor, wie z.B. Rotes Schloss Zürich sind e 1 zu 1 Öbersetzig und noch minner Mainig i.O. Gruess --Schofför (Diskussion) 12:48, 30. Apr. 2015 (MESZ)

Mario Beccaria[Quälltäxt bearbeite]

Dearest Schofför, how are you? It's a long time we don't correspond! Here Autumn is arrived!

I've opened this short page, and I ask you 4-5 minutes to correct my mistakes, and to translate just the last line from German. I'll be pleased to help you in Italian or Portuguese.

Thanks a lot for your precious help!

Rei Momo (Diskussion) 15:28, 21. Okt. 2015 (MESZ)

Nama[Quälltäxt bearbeite]

Nama bräuchd mr! bkb 08:40, 31. Jul. 2016 (MESZ)

@bkb, um was gohts doo? --Schofför (Diskussion) 13:32, 17. Sep. 2016 (MESZ)
O je, des isch scho sooooooooo lang her. I wois es nemme. bkb (Diskussion) 14:03, 17. Sep. 2016 (MESZ)

Admin-Kandidatur Pakeha[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför, lueg mol do: Admin-Kandidatur Pakeha. LG, --Holder (Diskussion) 21:14, 20. Sep. 2016 (MESZ)

San Marino[Quälltäxt bearbeite]

Salü Schofför,
I han blos zoiga wella, dass I nedd oifach abhooga dua. Gruaß. bkb Guck au ens Portal:Schwoba - d Ibrsichd Schwoba (Diskussion) 12:37, 5. Okt. 2016 (MESZ)

Oberschwaben[Quälltäxt bearbeite]

Des mid dene Bildr siehd jo greislich aus! I fend, ma sodd au do druff achda. Abr i han s ufgeä e driebr ufzrega! bkb Guck au ens Portal:Schwoba -d Ibrsichd Schwoba (Diskussion) 15:15, 1. Nov. 2016 (MEZ)

Hallo bkb, zerscht sind d Charte i de Gallerii nu chlii, as Vorschaubildli zgsee gsii. Wänn i en Artikel öber es geografisches Objekt lise, dänn hilft es grössers Bild von ere Charte sicher mee as es chlises Vorschaubild zum en Öberblick zgwünne. Und drumm han i die baide Charte zur Gallerii usegnoo und rächts obe ane ghöckt. Jetzt sind die baide Charten in en Rahme ine druckt, wo obe uf de Site zentriet isch und si wärded nöd gliich gross dargstellt. Da gsiet jetzt i mine Auge „grauslig“ uus. För mi as Läser vo Wiki-Artikel isch maischtens de Text wichtiger as d Bilder – au wäni sälber vil fotigrafiere und gärn Bildli aaluege. I find; Bilder sind i villne Artikel sicher sehr hilfriich, si lockered de Text uuf, si sötted aber en Bezuug zum jewilige Abschnitt haa, de Text veraaschauliche, en ergänzende Charakter haa, aber de Artikel nöd z fescht dominiere. Gruess --Schofför (Diskussion) 18:15, 1. Nov. 2016 (MEZ)
I han jeds en Middlweg vrsuachd mo d Käschdle ne so wild duranand ganged. Weidr dra baschdla ka ma do. Gruaß bkb Guck au ens Portal:Schwoba -d Ibrsichd Schwoba (Diskussion) 14:38, 2. Nov. 2016 (MEZ)

Admin-Kandidatur Freigut[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför, lueg mol do: Admin-Kandidatur Freigut. LG, --Holder (Diskussion) 20:35, 6. Nov. 2016 (MEZ)

Walliser Gmeinde[Quälltäxt bearbeite]

Guete Daag Schofför. I wet der säge ass i scho agfange ha d Gmeindlischte vom Wallis z ändere, jetz wo d Bezirke teils neui Lemma hei und s vili roti Link git, und wil es baar Gmeinsfusioone durecho si. Grueß--Ark001 (Diskussion) 11:26, 6. Jan. 2017 (MEZ)

Sali Ark001; jo, isch guet. I has au uf mim Radar und ha mit Goms VS emol en Aafang gmacht. Wa d Änderige vo de Lemma bi de Bezirk betrifft – do chasch dr Arbet spare. Do hani im Sinn emol mit em AWB dure z sause. Gruess --Schofför (Diskussion) 12:07, 6. Jan. 2017 (MEZ)
Gueten Obe Schofför. Merci vilmol, das chunt guet; sött me ächt i dr neue Charte mid de Gmeinde no s alte les Agettes usenäh?. Gruess--Ark001 (Diskussion) 18:14, 6. Jan. 2017 (MEZ)
Ui, du luegsch die Charte aber ganz gnau aa! Aber do mach i mir no kä Sorge; de Tschubby, wo die Charte macht, wird sicher scho bald e neui korrigierti Fassig ufelade. Do isch em i de Hitz vom Gfächt offebar en Fähler underlaufe. S Gebiet vo de Gmaind hät wäg de Fusion mit Sitte uf de 1. Jänner 2017 vom Bezirk Hérens in Bezirk Sitte gwächslet – da hät de Tschubby jo scho richtig iizaichnet – nu hät er de Name vo de ehemolige Gmaind no nöd glösche und au d Farb no nöd aapasst. Wännt wit, chasch em s jo mälde. Aber dä arm Kärli hät wäg däne Fusione jo amel sövil ztue; er tuet alli Charte, vo de Kantön öber d Bezirk bis abe uf d Gmainde, laufend aapasse und uf de Allmänd ufelade. Mol abwarte und Teeli trinke. Gruess --Schofför (Diskussion) 10:31, 7. Jan. 2017 (MEZ)
Vile Dank für die grossi Hilf bi Crans-Montana und bsunders au dass Du s neue Gmeindwappe uf d Allmänd doo hesch. Das mid Les Agettes hani eifach gse wo-n-i bi go luege wo grad neui Gmeindartikel guet wäre.--Ark001 (Diskussion) 16:38, 10. Jan. 2017 (MEZ)

Wenkerboge vo Chems[Quälltäxt bearbeite]

Salli, Dü hesch uffem Wenkerboge ne Link gleit zuem Arrondisement Milhüüse. No minner Meinung isch des nit richtig, will i zmindescht nit weiß, ob sich de "Kreis" im domols ditsche Elsaß-Lothringen mitm hittige Arrondisement deckt. I däts ruckgängig mache, wills awer z' erscht nemol Dinni Meinung dezüe häre.--Alwin52 (Diskussion) 19:57, 4. Feb. 2017 (MEZ)

I han das gänderet, wills uf d Begriffsklärigs-Site Mühlhausen gfüert hät. Gemäss de Charte im dütsche Artikel öber de de:Kreis_Mülhausen müesstis scho zu däm Kreis ghört ha. Gruess --Schofför (Diskussion) 20:27, 4. Feb. 2017 (MEZ)

Benutzer:Schofför/Wappe-Kuriosum[Quälltäxt bearbeite]

Hallo Schofför, hier ein Vorschlag. Die Dateien auf der Seite Benutzer:Schofför/Wappe-Kuriosum sind von ngw.nl, fragwürdig, ob die wirklich frei sind. In Commons gibt es freie Versionen als SVG, daher diese dahinein, damit die von ngw.nl gelöscht werden können, OK? lg

78.55.122.198 15:53, 9. Feb. 2017 (MEZ)

Das Wappen von Kobelwald wurde mir auf Commons gelöscht (vgl. Versionsgeschichte auf der de-Wiki, 24. Januar 2011), habe es dann lokal hochgeladen. Diese Datei wurde am 26. November 2011 nach Commons verschoben – in der Hoffnung, dass sie jetzt dort bleiben darf.
Es scheint, als hätte sich diese Angelegenheit bereits erledigt. Übrigens, die NL-Domain mit den Wappen habe ich entdeckt, weil Benutzer Ambroix oft auch von dieser Webseite Gemeinde-Wappen kopiert hat. Von ihm habe ich auch erfahren, dass er aufgehört hat, Wappen auf Commons zu laden und sie nur noch lokal auf die de-Wiki lädt, da einige von ihnen auf Commons wieder gelöscht wurden. Und dies ist wiederum der Grund, warum hier auf der als-Wiki lokal Wappen hochgeladen werden → weil sie auf der de-Wiki sind (und dort auch verwendet werden), auf Commons aber nicht und darum hier in Artikeln nicht verwendet werden können. Gruss --Schofför (Diskussion) 11:43, 10. Feb. 2017 (MEZ)

SoftwareONE[Quälltäxt bearbeite]

Nummere vo de öbersetzte Version han e wegglassa, weil

  1. des ned so genau feschdzlega isch, ond dr Ardikl isch do jo au reachd magr.
  2. oigndlich I des en dr frWP ghed han, mo se abr om älles en dr Weld d Omsadszahla ned henn glauba wella - was mr ned kennd des derfs ned gäba : 6 Mrd US$ ond no brivad ... Mol war d Quell ned kommod, mol z schwer z kriaga (Wirdschafdsauskünfd koschdad moischdns ebbes). Gruaß AVS 08:27, 20. Aug. 2017 (MESZ)
zu 1.: d Nummere vo de öberstzte Version markiert de Zytpunkt vo de Öbersetzig – esoo cha me luege, wa underdesse im andere Artikel gänderet worden isch. Und wa haisst do reachd magr? De Artikel isch gad öpe glich gross wie dä i de de-Wiki – nu dä i de en-Wiki isch grösser.
zu 2.: Wo gits e Version i de frWiki?
Und wäni gad scho dra bi; under „Omfang“ und „Zsammarbed“ häts no Text, wo no nöd öbersetzt isch. Danke und Gruess --Schofför (Diskussion) 19:14, 20. Aug. 2017 (MESZ)
zu 1: en dr als WP isch no viel Blads, grad en „Omfang“ und „Zsammarbed“, mo en dr de Wp ibrhaubs fehlad. En onsrer Versioo send d Bereich no ned dren.
zu 2: Glöschd weil d Zahla von ama Wirdschafdsprüfer (nadierle mid Quell) ned "seriös" wared. So viel Omsads - ond mir kennad s ned! AVS 21:43, 20. Aug. 2017 (MESZ)
do. AVS 21:51, 20. Aug. 2017 (MESZ)
Ach soo isch das glaufe. --Schofför (Diskussion) 22:03, 20. Aug. 2017 (MESZ)
Ma sodd s ned glauba, gell. AVS 08:43, 21. Aug. 2017 (MESZ)

Wenkerboge vu Pfatterhüse[Quälltäxt bearbeite]

Guede Morge, Schofför. I ha gsähne, as Dü uffm Wenkerboge vu Pfatterhüse ebbis g'ändert hesch un mueß sähne, as s Lemma falsch gschriewe isch. Mi Schuld! Eigentlich mießts heiße Wenkerbogen von Pfetterhausen. I bin mit däne Sache do nit so vertraut un weiß nit, wiä mr des repariere kennt. "Verschiäbe" heißt des glöib i. Khasch Dü des mache oder veranlasse. Dankscheen. --Alwin52 (Diskussion) 08:21, 7. Nov. 2017 (MEZ)

Das hät sich underdesse scho erledigt. Gruess --Schofför (Diskussion) 10:00, 7. Nov. 2017 (MEZ)

Schrybwettbewärb 2017[Quälltäxt bearbeite]

Sali Schofför, no bis hit zobe am Mitternacht chasch bim desjehrige Schrybwettbewärb abstimme. LG --Holder (Diskussion) 17:40, 6. Dez. 2017 (MEZ)