Zum Inhalt springen

Diskussion:Daniela Ryf

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Abschnitt zuefiege
Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
Letzter Kommentar: 16. Novämber 2019 von InternetArchiveBot in Abschnitt Extärni Link gänderet

Soleturnertüütsch?

[Quälltäxt bearbeite]

Merci für dëë Artikel, Pakeha! Aber isch das würkli Soleturnertüütsch? Chasch dänn duu das? Du chunsch doch us emenen anderen Egge vo de Schwyz? Ich wäiss, s git alewyl Autoore, wo glaubed, si chönid in eren andere Mundaart schrybe. Iich bi da skeptisch. Wän iich das sälber probiere, bitt i amig d*e Hauptverfasser*i oder e*n würkliche*i Tialäktsprächer*i, naazkorigiere. Suscht chëëmt i nie uf d Idee, imenen Artikel vo miir z säge, dëë seg jetz im Tialäkt vo soo-und-soo. En liebe Gruez vom --Freiguet (Diskussion) 10:39, 17. Okt. 2018 (MESZ)Beantworten

Ich tue gärn mit de Dialäktvielfalt spile und tue drum au Artikel i dem Dialäkt aalegge, wo zum Thema passt. Ich hätt natüürli au gärn, wenn mier öpper de Artikel nachekorrigiert. Andersch als du bin ich nid uf ere Redaktion mit Fachwüsse dezue. Drum luegemer mal, was sich da wyter ergitt. E Gruess, --Pakeha (Diskussion) 11:05, 17. Okt. 2018 (MESZ)Beantworten
Dän strych i aber de Tialäkthiiwys. Das isch nu Soleturnertüütsch à la Pakeha. --Freiguet (Diskussion) 15:52, 17. Okt. 2018 (MESZ)Beantworten
OK, das macht mer nüüt uus. --Pakeha (Diskussion) 17:18, 17. Okt. 2018 (MESZ)Beantworten
[Quälltäxt bearbeite]

Sali Mitautore,

Ich haa 1 extärni Link uf Daniela Ryf gänderet. Nämen ich bittschen e Momänt un luege no mym Edit. Wänn Ihr Froge hän, oder wänn dr Bot d Link oder di ganz Syte soll ignoriere, gehen bitte uf die FaQ-Syte fir mee Infiormatione. Ich haa die Änderige gmacht:

Wänn Ihr fertig sin mit em dureluege vu myne Änderige, chennen er no dr Aawysige in dr Vorlag unte no Fähler flicke.

Cheers.—InternetArchiveBot (Fehler melden) 02:04, 31. Okt. 2018 (MEZ)Beantworten

[Quälltäxt bearbeite]

Sali Mitautore,

Ich haa 2 extärni Link uf Daniela Ryf gänderet. Nämen ich bittschen e Momänt un luege no mym Edit. Wänn Ihr Froge hän, oder wänn dr Bot d Link oder di ganz Syte soll ignoriere, gehen bitte uf die FaQ-Syte fir mee Infiormatione. Ich haa die Änderige gmacht:

Wänn Ihr fertig sin mit em dureluege vu myne Änderige, chennen er no dr Aawysige in dr Vorlag unte no Fähler flicke.

Cheers.—InternetArchiveBot (Fehler melden) 10:22, 16. Nov. 2019 (MEZ)Beantworten