Zum Inhalt springen

Diskussion:Kolonialalemannisch

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Abschnitt zuefiege
Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
Letzter Kommentar: 18. Oktober 2010 von Holder in Abschnitt nur Venezuela?

nur Venezuela?

[Quälltäxt bearbeite]

Ghörti do nöd ono Schweizerdeutsch in Wisconsin drii und ev. sogäär Zürichtal?? Gits de Uusdruck öberhopt? --al-Qamar 15:29, 15. Okt. 2010 (MESZ)Beantworten

Des isch eifach e wertligi Ibersetzig vu "Alemán Coloniero", ich glaub nit, ass es dää Uusdruck iberhaupt git. Vo dohär det i die Wyterleitig lesche. --Holder 06:04, 18. Okt. 2010 (MESZ)Beantworten