Diskussion:Arno Ruoff

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy

Hochdeutsche Worte in Klammern?[Quälltäxt bearbeite]

Ich habe im Artikel zwei Mal ein Wort auf Hochdeutsch in Klammern dazugesetzt. Das ist zwar in der alemannischen Wikipedia nicht üblich, könnte aber solchen Lesern, die im Schwäbischen nicht sattelfest sind, das Lesen erleichtern. (Ich erhoffe mir, dass nicht nur "Eingeborene" die alemannische Wikipedia durchblättern.) Wie ist Eure Meinung? --H. Sellmoene (Diskussion) 08:53, 3. Apr. 2017 (MESZ)[Antwort gee]

Bitte eso ebis nit wider aafange, des hämer in dr Friezyt vu dr Alemannische Wikipedia als ghaa. Mit hän do Dialäkt, wu glaub schwärer verständli sin wie Schwebisch un ainewäg mache do kaini Ibersetzige dryy. --Holder (Diskussion) 09:22, 3. Apr. 2017 (MESZ)[Antwort gee]