Kategorie Diskussion:Wikipedia:Dialekt

Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
Hops zue: Navigation, Suech

Die Idee finde gut, aber stellen wir uns damit nicht selber ein Bein? Ein Artikel der beispielsweise von einem Allgäuer gestartet wurde, kann ja nur noch von Allgäuern erweitert werden. Wenn nicht, wird letztlich jeder Artikel "interalemannisch" und die anderen Kategorien sind umsonst.--Berschon X 16:10, 9. Mai 2006 (UTC)

Jein, würde ich sagen. Grundsätzlich ist m.E. bei Artikeln ohne regionalen Bezug nichts dagegen einzuwenden, wenn bei einer Überarbeitung eines Artikels der Dialekt des ganzen Artikels oder von Teilen davon wechselt. Die schwäbisch-alemannische Dialektfamilie ist sehr vielfältig, das kann man ruhig auch so quasi dokumentieren, auch wenn es das Prinzip der Wikipedia - die ja das Wissen der Welt in möglichst vielen Sprachen beschreiben will, zum Äußersten ausreizt.
Man muss dann eben dei einzelen Abschnitte entsprechend kennzeichnen. Dagegen sollte ein Artikel beispielsweise über das Allgäu auch in einem allgäuer Dialekt gehalten sein (finde ich passend, und ein z.B. auf Elässisch verfasster Artikel über das Allgäu könnte da nur eine Übergangslösung darstellen, bevor gar nichts da steht. --W-j-s 16:46, 9. Mai 2006 (UTC)

sich s Wasser abgrabe[Quälltäxt bearbeite]

Chan öpper won es Bötli häd das Problem löse: Artikel auf Zürichdeutsch (189) und Artikel uf Züritüütsch (zwe Dutze) und Artikel uf Züridütsch (See) (no rot, öppe 1 Artikel?) grabed sich gägesiitig s Wasser ab. --Etienne 20:54, 15. Jan. 2007 (CET)

Ahhh, wenn jetz no emol öber frogt channer öbis erläbe. I wirr des scho bald emol mache, i cha aber au nüt alli administrativi Arbeit allei pronto erledige. --Chlämens 21:00, 15. Jan. 2007 (CET)
Exgüsi, Chlämens, ich han nöd wele reklamiere. Bin nume scho lenger nüme da gsi und weiss nüme, uf was ier öi da geiniget händ mit de Spraach für d Kategorie. --Etienne 21:05, 15. Jan. 2007 (CET)
Tut mer leid wenni myni Antwort z'scharf gsi isch, i bin numme scho 5 Mol gfrogt worre was denn jetz plötzlich mit de Dialäktvorlage los isch (söt alles uf Züritüütsch sy). --Chlämens 23:42, 15. Jan. 2007 (CET)