Benutzer Diskussion:Rabend1

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy

Sali Rabend und herzlig willchoo bi de alemannische Wikipedia!

Mr freue uns, dass du zu uns gstooße bisch und mitschaffe wotsch. Wenn de Hilf bruuchsch, no chasch dich gern an mich oder eine vo de andere Nutzer wände oder d'Sitte Wikipedia:Hilfe konsultiere. Allgemeini Diskussione finsch uf em Stammdisch und wenn dr öbbis ussbrobiere wotsch, no git's doodefür de Sandchaste. Viil Spaaß und sei muetig! --Strommops ð 21:48, 3. Sep. 2009 (MESZ)[Antwort gee]

Dein Konto wird umbenannt[Quälltäxt bearbeite]

19:18, 17. Mär. 2015 (MEZ)

Die Rabend-Konten DE, FR, ALS und PT gehören alle mir, nicht aber das Konto Rabend EN, das mittlerweile zum globalen Konto wurde. Ich habe schon auf meine Diskussionseite in der FR Wiki die Frage gestellt, wie ich es am einfachsten anstellen kann, dass DE, FR, ALS und PT zusammengefasst werden -- beispielweise als Rabend1. Rabend (Diskussion) 20:44, 17. Mär. 2015 (MEZ)[Antwort gee]