Diskussion:Liste der römischen Kaiser (800–924)

Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Richtigs Lemma??[Quälltäxt bearbeite]

Ich denk, es isch es bitz irrefüehrend: Ich ha biim Luege in dr Kategorie denkt, das ghört nit do hin, will s oschtrömische Riich damals no exischtiert het, das sind doch damals die römische Kaiser gsii ! Viellicht isch d Unterscheidig byzantinischi Kaiser, das weiss ich zuegegäbe nit. Ich tues mol zumindescht im Text präzisere. Gruess--2A02:1205:5036:5070:255B:3B35:DC67:86A4 15:24, 17. Jul. 2016 (MESZ)

Im Einhard, Vita Karoli Magni (Reclam-Verlag), en ere Originalquelle vo damals, wird em Karl siini Grabinschrift (wohl no hüüt vorhande), beschriibe: "In diesem Grab ruht Karl, der grosse und rechtgläubige Kaiser, der das Reich der Franken ruhmvoll vergrössert und....." -> m.E. also Liste der fränkischen Kaiser !--2A02:1205:C6AF:6260:857F:796F:8748:4A6F 14:06, 19. Jul. 2016 (MESZ)