Benutzer:Micha

Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
(Witergleitet vun Benutzer:Micha L. Rieser)
Hops zue: Navigation, Suech


Meine Wenigkeit
Schwiiz in Europa
Schwiiz
Dä Mensch chunnt us dr Schwiiz.
Däm Bnutzer sy Muetersprach isch Alemannisch.


de-4
Dieser Benutzer beherrscht Deutsch auf Muttersprache-Niveau.
en-2
This user is able to contribute with an intermediate level of English.


Kurz-CV: Ich heisse Micha L. Rieser (* 7. August 1975 i Züri). [Vorname usgesproche [ˈmiχa]. Das L. stoht für Louis]. Ufgewachse bin ich i dr Aargauer Gmeine Bremgarte. Ich bi nach dr Primarschuel i d'Bez und denn zwei Johr i d'Kanti i Wohle. Ich bi im Johr 1995 dihei uszoge und lebe sit dem Johr i Züri. Ich han in Züri mini Elektroniker-Lehr in de Firma Alcatel gmacht und han später a dr Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften Kommunikation und Informatik studiert. Zu minene susnchtige Interesse ghöred: Philosophie, Biologie, Astronomie, Politik, Brettspieli, etc. Freizit i d'Wikipedia investiere, tueni us purem Altruismus, was nöd grundsätzlich mini Art isch. Also schlicht als Kompensation für dä täglichi Egoismus ;-)

Mini agleite Artikle[ändere | Quälltäxt bearbeite]