Zum Inhalt springen

Diskussion:Auf de schwäbsche Eisebahne

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Abschnitt zuefiege
Us der alemannische Wikipedia, der freie Dialäkt-Enzyklopedy
(Witergleitet vun Diskussion:Auf de Schwäb'sche Eisenbahne)
Letzter Kommentar: 19. Dezämber 2019 von InternetArchiveBot in Abschnitt Extärni Link gänderet

Lemma?

[Quälltäxt bearbeite]

Jetzt gits nu no s  Wikibooks: Liederbuch/ Auf der schwäbschen Eisenbahne — Lern- und Lehrmaterialie
wo im Lemma und im Titel bi de Eisebahne es n zvil drinn händ. Im Text witer une fählt das n dänn wider > Eisenbahne → Eisebahne. Au mir händ das n im Lemma – nu chammers nöd gseh, wil d Titelvorlag das öberdeckt. Und wäni scho bim Thema bi; worom hämmer im Lemma es Uslassigszaiche und wiso isch Schwäbisch bi üs gross (im Wikisource nu im Lemma, im Text nöd)? Gruess --Schofför (Diskussion) 09:45, 21. Mär. 2017 (MEZ)Beantworten

Gärn verschiebe. --Holder (Diskussion) 09:51, 21. Mär. 2017 (MEZ)Beantworten
Uf «Auf de schwäbsche Eisebahne» zügle. --Freiguet (Diskussion) 09:52, 21. Mär. 2017 (MEZ)Beantworten
Des Lemma isch im Ibrige eso, wel s bis vor e baar Däg eso gsii isch uf dr dewiki. --Holder (Diskussion) 09:53, 21. Mär. 2017 (MEZ)Beantworten
Alles klar – dänn machi das emol. Gruess --Schofför (Diskussion) 11:02, 21. Mär. 2017 (MEZ)Beantworten
Wenn ich es recht weiß, wurden in der Anfangszeit die württembergischen Haupteisenbahnstrecken betrieblich getrennt geführt und als getrennte Eisenbahnen gewertet, als Ostbahn (nach Ulm), Südbahn (von dort nach Friedrichshafen) und Nordbahn (nach Heilbronn und weiter). Der Titel des Liedes müsste also pluralisch sein und grundmundartlich "Uff de Schwäb´sche Eisabãna" lauten. Den Singular "Uff dor Schwäb´scha Eisabahna" halte ich in jedem Fall für falsch. --H. Sellmoene (Diskussion) 23:05, 12. Dez. 2019 (MEZ)Beantworten
[Quälltäxt bearbeite]

Sali Mitautore,

Ich haa 1 extärni Link uf Auf de schwäbsche Eisebahne gänderet. Nämen ich bittschen e Momänt un luege no mym Edit. Wänn Ihr Froge hän, oder wänn dr Bot d Link oder di ganz Syte soll ignoriere, gehen bitte uf die FaQ-Syte fir mee Infiormatione. Ich haa die Änderige gmacht:

Wänn Ihr fertig sin mit em dureluege vu myne Änderige, chennen er no dr Aawysige in dr Vorlag unte no Fähler flicke.

Cheers.—InternetArchiveBot (Fehler melden) 04:27, 19. Dez. 2019 (MEZ)Beantworten