Benutzer Diskussion:Einungsmeister
Abschnitt zuefiegeErscheinungsbild
Letzter Kommentar: 17. Juli 2011 von Terfili
Salut Einungsmeister un härzlig willchuu bi dr Alemannische Wikipedia!
Ich frai mi, ass Du zue üs gstosse bisch! Wänn De no Froge hesch, no chasch Di gärn an mi oder aine vo dr andere Nutzer wände oder d Syte Wikipedia:Hilfe konsultiere. Allgmaini Diskussione findsch uff em Stammtisch. Nützlig isch au s Wikipedia-Portal.
Vil Spass bim Mitmache! --Terfili 14:18, 17. Jul. 2011 (MESZ)