Benutzer Diskussion:77.56.124.50
Abschnitt zuefiegeErscheinungsbild
Letzter Kommentar: 11. Novämber 2013 von Holder
Hoi, schriib doch mol e Artikel, no blibt s villicht au lenger stoo ... --Holder (Diskussion) 18:20, 11. Nov. 2013 (MEZ)
Dr Zweck vo derre Syte ischs, emene Benutzer wo sich nüt aagmäldet het e Noochricht z'hinterloo. Wenn du mit derre Noochricht nüt chasch aafange, no isch se warschynts aa öberen grichtet worre wo früehner dyni IP-Adress benutzt het un du bruuchsch nüt druf aachte.