Benutzer Diskussion:188.62.119.21
Abschnitt zuefiegeErscheinungsbild
Letzter Kommentar: 18. Juni 2010 von Hoo man
Hallo, es wäre schön, wenn du aufhören würdest unkonstrktive Beiträge zu machen. Solltest du damit nicht aufhören, wirst du u.U. gesperrt - Hoo man 23:38, 18. Jun. 2010 (MESZ)
Dr Zweck vo derre Syte ischs, emene Benutzer wo sich nüt aagmäldet het e Noochricht z'hinterloo. Wenn du mit derre Noochricht nüt chasch aafange, no isch se warschynts aa öberen grichtet worre wo früehner dyni IP-Adress benutzt het un du bruuchsch nüt druf aachte.